Naujienos

Pasirinkite savo kalbą

Bendradarbiavimas

Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius LESTO, rūpindamasis klientų aptarnavimo kokybe, nuolat ieško naujų, patogių klientui aptarnavimo būdų ir kanalų. Atsižvelgdama į sparčiai populiarėjantį naudojimąsi elektroninėmis paslaugomis, LESTO kartu su Lazdijų rajono savivaldybės viešąja biblioteka įrengė kompiuterizuotą savitarnos vietą, kurioje LESTO klientas gali įsigyti visas LESTO paslaugas per www.manoelektra.lt svetainę.

Lazdijų mieste, Seinų g. 1 įsikūrusios bibliotekos darbuotojai, esant poreikiui, teikia pagalbą LESTO klientams įsigyjant paslaugas per savitarnos svetainę. Įsigyti LESTO paslaugas savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt klientai taip pat gali ir kituose Lazdijų rajono savivaldybės viešosios bibliotekos padaliniuose.

 „Džiaugiamės LESTO iniciatyva ir kviečiame gyventojus užsukti į biblioteką – čia gyventojai gali internetu greičiau ir patogiau išspręsti klausimus, susijusius su LESTO paslaugomis“, - teigia Renata Rudienė, Lazdijų rajono savivaldybės viešosios bibliotekos direktorė.

LESTO atliktos klientų elgsenos analizė parodė, jog nemažai lazdijiečių jau įvertino savitarnos svetainės www.manoelektra.lt ir trumpojo klientų aptarnavimo telefono 1802 privalumus.

 Per 5 šių metų mėnesius www.manoelektra.lt apsilankė 4,3 tūkst. LESTO vartotojų iš Lazdijų rajono - tai 39 proc. daugiau nei pernai sausį-gegužę.

 

Šiemet birželio 1 dienos duomenimis, www.manoelektra.lt registruotų privačių klientų, gyvenančių Lazdijų rajone, buvo 2,4 tūkst., arba 61 proc. daugiau nei pernai birželio 1 dieną. Prisijungus prie savitarnos svetainės, galima greitai ir patogiai rasti mokėtiną sumą, apmokėtus rodmenis, taikomus tarifus, deklaruoti skaitiklių rodmenis, užsakyti atsiskaitymo knygelę, gauti svarbiausią informaciją, susijusią su elektros energijos vartojimu.

 „Skaičiai kalba patys už save – tarp LESTO klientų Lazdijuose sparčiai populiarėja savitarnos svetainė www.manoelektra.lt. Joje galima užsisakyti atsiskaitymų knygelę, rasti visą reikalingą informaciją, susijusią su elektros energijos kainomis, mokėjimais, elektros energijos suvartojimu ar kitą kiekvienam vartotojui aktualią asmeninę informaciją“, - teigia LESTO Pietų regiono klientų aptarnavimo departamento vadovas Saulius Alekna.

 

Bendrovės duomenimis, naudodamiesi savitarnos svetaine www.manoelektra.lt, per 5 šių metų mėnesius Lazdijų klientai daugiau nei 2 tūkst. kartų tikrino savo mokėjimų istorijas, peržiūrėjo sąskaitas, atsisiuntė sutartis ar jų priedus, daugiau nei 700 kartų deklaravo skaitiklių rodmenis. Pranešimą ar įspėjimą dėl galimo elektros energijos atjungimo peržiūrėjo beveik 400 kartų.

„Dauguma LESTO klientų paprastai gauna reikiamas paslaugas ir klientų aptarnavimo telefonu 1802. Prireikus konsultacijos ar norint užsisakyti atsiskaitymo knygelę, bet kuriuo paros metu galite kreiptis trumpuoju LESTO klientų aptarnavimo telefonu 1802 – specialistai suteiks išsamią informaciją rūpimais klausimais“, - pridūrė S. Alekna.

 LESTO, aptarnaujantis daugiau kaip 1,6 mln. klientų Lietuvoje, Lazdijuose paslaugas teikia 11,8 tūkst. privačių klientų.

2014 m. birželio pradžioje www.manoelektra.lt naudojosi apie 450 tūkst. registruotų klientų, tai sudaro apie trečdalį visų LESTO klientų.

 

Martynas Burba
AB LESTO a
tstovas ryšiams su visuomene
Tel. 8 5 251 4501
Mob. +370 626 369 52

martynas.burba@lesto.lt

 

AB LESTO – Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius, kurio pagrindinės funkcijos: elektros energijos persiuntimas skirstymo tinklais, vartotojų poreikių tenkinimas, naujų vartotojų įrenginių ir objektų prijungimas, skirstomųjų tinklų eksploatavimas, jų priežiūra, valdymas, plėtojimas, saugumo ir patikimumo užtikrinimas. Bendrovė aptarnauja daugiau kaip 1,6 mln. elektros vartotojų visoje šalies teritorijoje. LESTO savitarnos svetainė – www.manoelektra.lt, LESTO klientų aptarnavimo telefonas visą parą – 1802.